بنام خدا .در شمار ورئوس مفاهیم گزارههای عددی .//اطلاق .شماره.وتعدد بر مصداق واقع .1 سیب .1 عدد .بر وقوع ایجادی عدد مفروض نمودن .اعتبار عقلانی عدد بر معقول اولیه ..معقول ثانی تا بی انتها . منتزع .وتعمیم وترکب .ان تا الی نهایه ..در این حسابان .از واقع .ومفروض عددی ..تابع معقول اول .عدد اول .وبنای تناسبها وتعادلات حسابان بر اولیات ..حال اگر ما در در حجم از احجام دارای ابعاد .جهان موجود .بعد از اثبات عدد اول .به ثبوتیت اعداد .واسع وکثیر تر .توان محاسبه داشته .پس از عدد اول تا منتها بر معقول اولیه است که عدد اول براناعتبار یافته.ومجرد .وغیر مرکب است .تا ترکبهای عددی بیشمار ادامه دارد..حال اگر در این تناظر .بعنوان مثال .از معقول اول .استنتاج عدد ننموده بلکه از کثیر ترین واحدها .به تعاکس به فرودی ترین عدد رسیم.جهانی کثیر از حقایق .واقع .عددهای بیشمار ودست نیافتنی .که هنوز منکشف نشده .ماتریسهای هستی نما . هستند .واقعند .ولی مجهول در نزد .عقول محدود ما..کثیر جهات بودن صور .منهدسی جهان تکوین..التزاما اعداد کثیر دارد ..برای اثبات توالی اعداد ..از یگان تا صد گان تا بی انتها .از واحد شروع ومبدا واحدست.حال برای اثبات این موجبه جزیئه. از اعداد نا متناهی اثبات .عدد اول نموده..در جهان کثرت واقع ..کثیر اعداد .موجود .به حقیقت وجودی.عینیت دارند. وثابت .در طولیت اعداد...حال دایره وسیع از دوائر .غیر محیط ومحاط .نه دایره .منفصل .نه عموم وخصوص من وجه -دایرهای که عقل .توان شمارانرا توان مفروض داشته باشد ..فاکتوریل .به توان رساندن.-بسا طتتهای عددی -وهر عنوان حسابان متنوع .بی انتها عدد .موجود چون مصادیق موجودند از ذرات بنیادی کوارک لیپتونها ..تا ابر نوااختران .کثیر ..مصداق .متعدد...عدد پذیر ..حال از .منحنی تعدد ..انحنای زمان مفروض ماکس پلانک تا انحنای مکان .حجمها موجود در جهان مصداق وتکون .وموجود متعین.نه خیال ووهم./فزونی واقعیات .ذرات بنیادی /بوزنها / تا .پیچیده ترین نوع حیات .که فعلا در جهان بااندیدار داریم.-ریاضیات -فیزیک-شیمی- اختر شناسی.-وجهانی فرا فیزیکال .که قواعدان.بنا بر نادیدههای ما مفروض شده نیست..به همان نسبت که در احجار نشینی سفر به سموات .ممتنع بود../گسترهای اوسع .از هستی دیدار شده .که محتاج عدد گذاری اند.با ابزارهای حصر اعداد معاصر و موجود .حتی رصد محاسبه گریز یک ذره کوارک..در فیزیکال .تناظر ونظر گاههای ..احصائ کننده گان عدد ..از ثابت واحد شروع .و مبدا .قرار داده شده. از ذرهای .به کل .واحدی یک حقیقت وجودی حسابان ومتبین نمودن..واز سوی دیگر ..از کل .کلیای کهانرا تفرد نمودن.ومنتزع .نمودن سیر عددی تاانواحد مفروض. جذر .ورادیکال .-مشتقها ..ریشهها ..توانها..تضریبها .تفارقها .تجمیعات .تقسیمات -کانه .شما از زیر یک برج بزرگ مندرجا .طبقه .وطبقه تناظر کنید . واحصائ حصر عددی ان..حال اینسو به بالاترین نقطه اوج برج .وازانمکان زیرین را احصائ نمایید..برای حاصل نمودن مجهول عددی ..جهات .فوق وتحت را از هر دو سو .محاسبه کرده .ایا .این حقایق متکون وجودی فقط دو سو وجهات دارند..پس ابعاد توان شمار جهان .بعد شناسی جهان متکون فراتر ازاین را نشانگر است. حال شش بعد دست یافتنی . بدون ابزار .-مکان-زمان-جرم-صورت .-انرزی- میدانها -/چه پایدار دائم .چه ناچایدار دائم متغیر بالذات .مثل جوهر جهان متکون فی الحال.وواقع .که هر لحظه قابل رصد ودیدار است.. به همان سان .که عدد ۸۱ را به توالی ۹ به ۹ منتج میشوید وملکه ذهن ریاضی مند شماست .اعداد بی انتها تر را نیز شمول داده . انگاه معادلات انوجهی تدوین نموده ونتایج را با هم مقارنه داده . در این بین . هزاران نکته -نقطه وجودی .قابل عدد پذیر بودن که توجه بدان در جزی نگری نبوده امکان عقلی فراهم نبوده -ومورد غفلت قرار گرفته..ایا با حدت وشدت بازهم اصرار بر نوعی عصبیت در ریاضی فراگیر داریم.میشود دیدار نمود .ولی انرا سد نماییم..اصرار بر همین داشته تخمینی تقریبی .فی حد الذاته اعداد بدست امده نماییم.موارد مورد غفلت .وضریبهای خطای ذهن .را کجا حل نماییم..تلرانس خطای وممیز رصد خطا در کجای این حسابان .میتواند ..بکار اید جای داشته باشد..در جهانی سراسر وجودهای متنوع وکثیر الوجه با اصوار والحان ورنگهای بیشمار وذرات لاینتها .وعدد پذیر .مواجه ایم .نه ماتریس ومعادله . دوران مکانیک اولیه از نیوتنی تا کوارک معاصر .وفیزیک پیش روی ما.که سراسر .مجهولات .از همین شش بعد مقداری کم است چه رسد به هزاران وجه وابعاد که به عقل جزی نگر خطور نمیکند. شما یک میدان متواتر پایدار در یک نقطه . کیهان را صورت ذهنی به تناسب صورت عینی .حصر نموده..حال .که توان محاسبه میلیون شعاع خروجی از همین نقطه را توان محاسبه وتلثیث زوایا وتربیع تخمس ووتسدیس . وووفاکتور واسناد داریم . موجودا مکتوبا . در هر ذره مورد غفلت شده جزی نگر ..توان گفتن ../بسیار نادیدهها .ورصد نشدهها داریم .دریاها .جهل .وندانستن .در قیاس مقداری دانستن./ ایا با همین پایه عقلانی باید منکشف جهان متکون هر لحظه دیدار شده را .کاشف شویم..عدد صفر . در افق همین علم مقداری .صفر است وصفرش دانیم در جهان توازی .صفرهای بی انتها وعدد حکم باز همین شان را داراست . با شش جهت .این همه کاستی ...با هزاران وجه جهان کیهانی .میزان کاستی قابل شمارش نیست..همین حسابان ریاضی .عقل .علم اشتدادی را قابل ادراک بیسار علوم داند ..بی انتها عدد در انها که صفرش نامیم../ایا زاویه میل محوری جرمیاز اجرام صفر باشد .این صفر .تعادل است .یا صفر مقایسه در منظومه ./ در هر صورت معادلاتی ان. شما عدد دارید..سرعت نور .سرعت کوانتوم وبستههای نوری .سرعت گسیل تابشهای ذرات بنیادین تر نور . سرعت انتشار امواج غیر نوری . جهانی پر از سوال .در یک منظر منظومهای نه .منظر کهکشانی . که یک جهان سوال بی پاسخ دارد...نتیجه .ایا با همین ابزار عدد شناختی معاصر بدنبال تشریح ومحاسبه کیهان عظیم .که اطلاق .جهان صغیر است. .جهان عظیم تر عقل متصل به عقل تکوین گر کلیات .پر تطور واصوار صبغههای لایتنها تر است..در صفر .مانده گان .چه سان ..به اوج بی انتها عدد رسند . محل تتبع وتفحص در این مجال . از منابع معاصر ومتقدمین گشوده است.
بازدید : 568
دوشنبه 20 مهر 1399 زمان : 3:38